Вибір професії-важливий вибір у житті
Вибір професії-важливий вибір у житті15:03 11.04.2025
РІЧНИЙ ПЛАН
роботи практичного психолога
Молнар Тюнде Оскарівни
Чопського ліцею імені Іштвана Сечені
на 2024-2025 навчальний рік
роботи практичного психолога
Молнар Тюнде Оскарівни
Чопського ліцею імені Іштвана Сечені
на 2024-2025 навчальний рік
Вступ
Практичний психолог –Молнар Тюнде Оскарівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії. У своїй діяльності практичний психолог керується: Конституцією України, Законом України «Про освіту» від 05.09.2017 №2145-19, наказом МОН від 22.05.2018 № 509 «Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України», листом МОН від 24. 07.2019. № 1/9 - 477, Етичним кодексом психолога, Державною соціальною програмою «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» , затвердженою Постановою Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2017 р. № 230-р, Постановою Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2017 р. № 230-р, наказом МОН України від 08.08.2017 № 1127 «Про затвердження плану заходів Міністерства освіти і науки України щодо розвитку психологічної служби системи освіти України на період до 2020 року», Лист Міністерства освіти і науки України від 27.07. 2020р. №1/10-241 «Про пріоритетні напрямки роботи психологічної служби в закладах освіти», Загальної Декларації прав людини та інші нормативні документів, які охоплюють питання планування роботи психологічної служби. Статутом школи, Правилами внутрішнього розпорядку, іншими законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства освіти і науки України, наказами директора по школи.
Психологічна служба закладу освіти керується наступними
нормативно-правовими документами:
1.Лист «Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2024-2025н.р.».
2.Лист «Про методичні рекомендації «Пріоритетні напрями роботи психологічної служби в системі освіти України у 2024/2025 навчальному році»
3. Положення «Про психологічний кабінет дошкільних,загальношкільних та інших навчальних закладів системи освіти».
4.Конвенція про права дитини.
5. Загальна декларація прав людини.
6. Закон України «Про охорону дитинства».
7. Закон України «Про попередження насильства в сім’ї».
8. Наказ Міністерства освіти і науки України «Про вжиття додаткових заходів щодо профілактики та запобігання жорстокому поводженню з дітьми».
9. Наказ Міністерства освіти і науки України «Про вжиття заходів спрямованих на дотримання законодавства щодо захисту прав неповнолітніх».
10. Посадова інструкція практичного психолога школи.
11. Етичний кодекс психолога.
12. Лист МОН № 1/3737-22 від 29.03.2022 "Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні".
13. Лист ДНУ « Інститут модернізація змісту освіти» від 08.08.2024 № 21/ 08-1233
Аналітична частина
Робота практичного психолога була організована відповідно плану роботи психологічної служби на 2023-2024навчальний рік.
Робота проводилась за усіма напрямками:
діагностика, профілактика, корекція,просвіта, консультування.
Короткий аналіз виконання плану роботи за минулий рік
У 2023-2042 навчальному році психологічна служба школи працювала за основними напрямками, передбаченими планом роботи. Проведена діагностика учнів 1-11 класів за методиками вивчення особливостей особистості та пізнавальних процесів, професійних нахилів (9-11 класи), визначався соціометричний статус кожного учня в класі, вироблялися рекомендації педагогічним працівникам.
Психологічна робота в школі спрямована на збереження і зміцнення здоров’я, підвищення адаптивних можливостей учнів , на створення умов повноцінного і гармонійного розвитку всіх учасників освітнього процесу.
Виконані, продовжать реалізацію запити на індивідуальну роботу практичного психолога, тематику просвітницьких заходів тощо. Працівниками психологічної служби надавалися консультації. Учні брали участь у розвивальних заняттях, які передбачали: розвиток творчих здібностей, створення в класному колективі атмосфери довіри, взаємодопомоги, формування цілеспрямованості та мотивації досягнення успіху, самопізнання, розвиток навичок асертивної поведінки, формування толерантного ставлення до оточуючих.
Особлива увага була приділена адаптації новоприбулих учнів, а також учнів 1,5,10 класів.
Відбувалася превентивна робота з учнями «групи ризику».
Велике значення надавалося психологічній просвіті серед учнів за темами: «Торгівля людьми як порушення прав людини», Насильсво-ще є інший вихід?. », «Небезпеки віртуального простору. Безпечний інтернет», «Профілактика шкідливих звичок», «Ми керуємо емоціями, а не вони нами», «Як ефективно підготуватися до іспитів, ЗНО», «Булінг – явище, що руйнує психіку», ВІЛ/СНІД. Серед батьків проводилися виступи на батьківських зборах.
Багато уваги приділялося роботі з дітьми , батьками , вчителями під час війського часу.
Розробленні рекомендації «Профілактика страху у дитині», «Я допомогти дитині справитися з тривогою», «Вісім порад справитися з стресу», «Сльози – не прояв емоцій, чому варто плакати», «Як захиститу психіку підлітка під час війни», «Як говорити дитиною про війну», «Як провести урок під час війни», « Як допомогти при панічній атаці».
Проведені онлайн заняття: « Дерево життя», «Нервове тремтіння та рухове збудження. Захисні реакції на стрес», «Техніки та вправи на зняття стресу та тривоги дитини.» , « Біль, страх, гнів», «Світ емоцій», «Що роботи під час тривоги.», «Добро в тобі» та інші.
Систематично були проведенні онлайн консультації. Практичний психолог надавав консультування всім учасниками освітнього процесу протягом навчального процесу. Педагогічні працівники брали участь у роботі психолого-педагогічної майстерні. На запит адміністрації школи відбувався психологічний аналіз уроків та виховних заходів. Проводилася психокорекційна робота з ученицею особливими освітніми потребами. Працівники психологічної служби систематично здійснювали підготовку до основних видів робіт, самоосвітню діяльність, брали участь у загальношкільних заходах, відвідували семінари, поповнювали картотеки діагностичних і розвивальних методик, заповнювали картки психолого - педагогічного діагностування тощо.
Цілепокладаюча частина
Метою діяльності психологічної служби є сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров’я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань системи освіти.
Завдання психологічної служби: збереження та зміцнення психічного та соціального здоров’я, сприяння особистісному, інтелектуальному, фізичному і соціальному розвитку здобувачів освіти шляхом доповнення сучасних методів навчання та виховання ефективними психолого-педагогічними технологіями; сприяння забезпеченню психологічної безпеки, надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги всім учасникам освітнього процесу.
Тема над якою працює заклад освіти: створення умов для формування ключових компетентностей особистості , здатної реалізувати свій потенціал у суспільстві та підвищення професійної майстерності педагогів як важливої складової розвитку сучасної школи.
Тема над якою працюю я:
«Створення максимально сприятливих умов для розвитку особистості кожної дитини, її життєтворчих компетенцій у відповідності зі своїми природними здібностями та можливостями. Безпека життєдіяльності в умовах воєнного стану »
На підставі аналізу роботи психологічної служби школи були виділені пріоритетні напрямки роботи:
· робота з постраждалими від насильства дітьми;
· робота з постраждалими від війни;
· робота з переселенцями;
· консультативну допомогу всім учасникам освітнього процесу з питань навчання , виховання здобувачів освіти, особистісного та професійного розвитку;
· реалізація розвивальних , профілактичних, просвітницьких , корекційних програм з урахуванням індивідуальних, гендерних , вікових особливостей здобувачів освіти;
· психологічна діагностика та аналіз динаміки психологічного . розумового і соціального розвитку здобувачів освіти;
· створення сприятливих умов для розвитку дитини, надання допомоги дітям з особливими освітніми потребами, встановлення зв’язків і дружніх відношень між учнем, сім’єю та школою;
· забезпечення якісного психологічного супроводу навчально-виховного процесу;
· науково-методичне і практичне забезпечення просвітницької роботи з педагогами, учнями та батьками;
· розвиток у дітей творчих здібностей, підтримка обдарованих учнів, формування
· навичок самоосвіти і самореалізації особистості.
· психологічне і соціально-педагогічне забезпечення та супровід інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами, консультативна і просвітницька робота з батьками; · забезпечення захисту прав і свобод дітей, створення безпечного середовища (запобігання насильству в учнівському колективі, булінг, та домашньому насильству);
· посилення профілактичної роботи щодо протидії торгівлі людьми;
Вирішувала зазначені соціально-психологічні проблеми за допомогою основних видів діяльності практичного психолога: психодіагностики, консультування, корекційно - відновлювальної та розвивальної роботи, психологічної просвіти, навчальної діяльності, організаційно-методичної роботи та зв’язків з громадськістю.
Робота з молодшими школярами направлена на підготовку дитини до навчання, адаптацію до шкільного життя, формуванню готовності до переходу у середню школу учнів 4 класу, виявлення учнів «групи ризику». Робота з учнями середньої школи спрямована на допомогу в адаптаційний період п’ятикласників, роботу з дітьми, що мають ознаки шкільної дезадаптації (недостатній рівень навчальних досягнень, порушення поведінки, емоційна нестабільність), допомога в соціалізації учнів 9-х класів, профорієнтація.
Робота з педколективом орієнтується на оптимізацію емоційних станів, попередження «професійного вигорання», гуманізацію взаємин вчитель – учень, творче подолання конфліктів, консультування із складних проблем навчання та виховання дітей, допомозі у проведенні індивідуальної роботи з учнями.
Соціально-психологічні дослідження спрямовані на:
- визначення психологічної готовності до школи;
- дослідження психологічної адаптації;
- дослідження пізнавальної сфери дітей;
- профдіагностика;
- дослідження особливостей особистості;
- дослідження міжособистісних стосунків;
- спостереження за особливостями навчально-виховного процесу. Корекційно-відновлювальна та роз вивальна робота спрямована на розвиток пізнавальної діяльності, формування навичок самоконтролю, відповідальної поведінки, позитивного образу «Я», корекція агресивності, емоційно-вольової сфери, зниження рівня тривожності, розвиток комунікативних навичок учнів.
У своїй діяльності практичний психолог використовує просвітницькі матеріали та корекційні програми, надруковані у фаховій газеті «Психолог», «Шкільний психолог», «Соціальний педагог», «Дефектолог», адаптує їх відповідно до сформованих корекційних груп, керується у роботі методичними рекомендаціями Міністерства освіти і науки України.
Завдання практичного психолога на 2024 – 2025 навчальний рік:
1. Формування у здобувачів освіти відповідальної та безпечної поведінки в ситуаціях ризику , навичок здорового способу життя, готовність до самореалізації.
2. Профільне та професійне самовизначення здобувачів освіти, формування життєвої компетентності.
3. Формування соціально – комунікативної компетентності обдарованих дітей.
4. Формування психологічної готовності учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі з дитиною з особливими освітніми потребами.
5. Формування освітньої культури учасників освітнього процесу.
6. Попередження будь – яких видів і форм насильства та конфліктів серед здобувачів освіти.
7 . Проведення інформаційно-освітньої та профілактичної роботи щодо профілактики правопорушень серед неповнолітніх, протидії цькуванню (булінгу), попередження насильства в сім’ї та дискримінації за ознакою статі; навчанні способам ефективного протистояння, у тому числі завдяки розвитку особистісних і соціальних (життєвих) навичок.
8.Забезпечення психологічного супроводу в умовах воєнного стану. 9.Психологічна допомога у кризових ситуаціях.
10. Психологічна допомога в умовах війни постраждалим внутрішньо переміщеним здобувачам освіти, батькам та членам родини в адаптації до нових умов проживання і здобуття освіти ,дітям та сім’ям учасників війни;
11. Безпека життєдіяльності в умовах воєнного стану;
12. Адаптація до нових умов навчання (1-й, 5-й, 10-й класи);
13. Виявлення дітей з особливими освітніми потребами та психологічному забезпеченні інклюзивної освіти;
14.Профілактика та подолання явищ булінгу, жорстокості, насильства, злочинності, правопорушень, вживання алкогольних і наркотичних речовин;
15.Психологічне забезпечення професійної діяльності педагогів;
16.Психолого-педагогічна підготовка учнів до ДПА та ЗНО;
17.Допомога адміністрації та педагогічному колективу у створенні оптимальних умов для розвитку особистості вихованців, враховуючи їхні індивідуальні інтереси, здібності, нахили, обдарування.
№ зп |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти. Види і форми роботи |
Термін проведення |
Цільова група /аудиторія |
Відміт-ка про вико-нання |
1.ДІАГНОСТИКА
|
||||
1. |
Психологічний супровід адаптації учнів 5 класу до освітнього процесу (діагностика |
Вересень Жовтень |
1клас |
|
2. |
Анкетування педагогів та батьків першокласників з метою своєчасного виявлення дітей з низьким рівнем адаптації |
Вересень Жовтень |
Педагоги Батьки |
|
3 |
Психологічний супровід адаптації учнів 10 класу до освітнього процесу (діагностика ) |
Вересень Жовтень |
10 клас |
|
4. |
Виявлення причин, що перешкоджають адаптації першокласників: ─ психологічне дослідження індивідуальних особливостей пізнавальної та особистісної сфери першокласників, що мають ознаки дезадаптації; ─ спостереження за поведінкою цих учнів на уроках, стилем їхніх взаємин з учителем і однокласниками.
|
Вересень - Листопад |
1 - клас |
|
5. |
Вивчення процесу адаптації |
Жовтень - листопад |
1-11клас |
|
6. |
Контроль за адаптацією учнів 5-их класів до нових умов навчання: ─ дослідження мікроклімату у класному колективі, структури взаємовідносин ; ─ діагностика рівня адаптації п’ятикласників; ─ відвідування уроків з метою дослідження взаємодії вчителя з учнями. |
1 –й семестр |
5клас |
|
7. |
Профорієнтація учнів |
Лютий |
9-11класи |
|
8. |
Діагностика з метою виявлення дітей «групи ризику» |
Листопад - грудень |
Учні 5-8класів |
|
9. |
Діагностика готовності учнів 4 класу до навчання в середній ланці школи |
Березень – квітень |
4клас |
|
10. |
Анкета «Педагогічний працівник очима учнів» |
Квітень – травень |
Учні |
|
11. |
Проведення тестування та анкетування серед педагогів, учнів , батьків |
За запитом |
Педагоги Батьки Учні |
|
12. |
Анкетування учнів з метою профілактики булінгу в школі |
Протягом року |
Учні |
|
13. |
Анкетування відношення до шкідливих звичок |
Квітень – травень |
7-10клас |
|
№ зп |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти. Види і форми роботи |
Термін проведення |
Цільова група /аудиторія |
Відміт-ка про вико-нання |
||
2.ПРОФІЛАКТИКА |
||||||
1 |
Міні лекція «Як підтримати та заспокоїти дитину під час війни» |
Вересень |
Педагоги |
|
||
2 |
Профілактичні заняття до Всесвітнього дня запобігання самогубства |
Вересень |
9-11клас |
|
||
|
Поради « Повернення до школи під час війни» |
Вересень |
1-11 класи |
|
||
3 |
Профілактика булінгу в учнівському середовищі. Протидії булінгу. Кібербулінг |
Жовтень Листопад |
1-11класи |
|
||
4 |
Тренінг для учнів «Самодопомога під час війни» |
Вересень |
2-4 клас |
|
||
5 |
Поради та рекомендації « Алгоритм дій під час повітряної тривоги» |
Вересень |
Педагоги учні |
|
||
6 |
Відкрите та ефективне спілкування . Попередження жорстокого поводження та насильства в сім’ї та учнівському колективі . Як навчитися знаходити спільну мову з іншими? |
Жовтень листопад |
1-11класи |
|
||
7 |
Заняття з першокласниками « Я у школі » |
Вересень |
1клас |
|
||
8 |
Лекція «Психологічна підтримка в умовах війни» |
Протягом року |
За запитом |
|
||
9 |
Рекомендації психолога батькам та вчителям – предметникам у роботі з п'ятикласниками |
Вересень – жовтень |
Педагоги Батьки |
|
||
10 |
Тренінгове заняття «Цінність життя» |
Жовтень |
8клас |
|
||
11 |
Бесіди «Як не впасти в депресію та зберігати спокій»
|
Протягом року |
За запитом |
|
||
12 |
«Кольоровий тиждень толерантності» в рамках акції «16днів проти насильства». Кожна людина заслуговує на повагу. Вчимося толерантності |
Листопад - грудень |
1-11класи |
|
||
13 |
Тренінгове заняття «Я-п`ятикласник» |
Листопад |
5клас |
|
||
14 |
Грудень |
10-11клас |
|
|||
15 |
Заняття – тренінг «Безпечна поведінка дітей під час війни» " |
Грудень |
5-8клас |
|
||
16 |
Січень
|
4клас 6клас |
|
|||
17 |
|
Лютий |
3-7клас |
|
||
18 |
Заняття «Світ професій» |
Березень |
9клас |
|
||
19 |
Лекторії для учнів з профілактики та подолання явищ жорстокості,насильства, злочинності,правопорушень,торгівлі людьми,вживання алкогольних напоїв, подолання стресових станів та тривожності :
|
Протягом року
Листопад, Гудень
Січень Лютий |
1-11клас
8-11клас
10,11 клас |
|
||
20 |
Перша психологічна допомога дітям |
Протягом року |
Педагоги Батьки |
|
||
21 |
Тренінгові заняття «Готуємось до ДПА та ЗНО» |
Березень -квітень |
9клас 11клас |
|
||
22 |
Профілактика конфліктних ситуацій. Конфлікт: причини , наслідки, способи уникнення . Моя поведінка в конфліктний , небезпечний ситуації. |
Протягом року . Квітень, травень |
1-11клас |
|
||
23 |
Релаксаційні заняття, психологічні хвилинки |
Протягом року |
1-11 клас Педагоги |
|
||
№ зп |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти. Види і форми роботи |
Термін проведення |
Цільова група/ аудиторія |
Відмітка про вико-нання |
|
3.КОРЕКЦІЯ |
|||||
1. |
Корекційно – розвивальні заняття для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
|
Протягом року |
За запитом |
|
|
2. |
Корекційно - розвивальна робота з учнями 1класу за результатами діагностик
|
Жовтень – грудень |
Учні 1 класу |
|
|
3. |
Корекційно- відновлювальна робота з дітьми «групи ризику» та дітьми схильними до суїцидальних вчинків
|
Грудень – січень |
Діти «групи ризику» |
|
|
4. |
Психокорекційна робота з дітьми: - подолання стресового стану, почуття непевності та підвищення самооцінки; - тренінг „ Правова культура – норма життя”; - корекційно-розвивальне заняття „Дозволь собі бути щасливим”; - емоційна підтримка дітей. - психологічна допомога під час війни.
|
Протягом року |
За запитом |
|
|
5. |
Корекційно-відновлювальна робота за результатами діагностики професійної спрямованості учнів:
-виховні години щодо ознайомлення учнів із -вимогами до професій, системою навчальних закладів; -довірчі бесіди зі школярами за результатами тестування на профпридатність; -профорієнтаційна гра „Влаштовуємось на роботу”. |
Березень |
9-11класи |
|
|
4. Навчальна діяльність
№ зп |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти. Види і форми роботи |
Термін проведення |
Цільова група/ аудиторія |
Відміт-ка про вико-нання |
5.КОНСУЛЬТУВАННЯ
|
||||
1.
|
Консультування всіх учасників навчально-виховного процесу з питань адаптованості учнів |
1 півріччя |
Педагоги Батьки |
|
2. |
Консультаційна робота з учнями «групи ризику» |
Протягом року |
Учні |
|
3. |
Консультації на запит педагогів, учнів,батьків з проблемних питань |
Протягом року |
Педагоги Батьки Учні |
|
4 |
Психологічне консультування випускників щодо формування в них самостійності, відповідальності |
Грудень - травень |
Учні |
|
5. |
Консультування педагогів з питань удосконалення міжособистісних стосунків учнів, покращення психологічного клімату класного колективу |
Протягом року |
Педагоги |
|
6. |
Індивідуальні психологічні консультації старшокласників з особистих питань. |
Протягом року |
Педагоги Батьки Учні |
|
7. |
Онлайн – консультації за запитом |
Протягом року |
Педагоги Батьки, учні |
|
№ зп |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти. Види і форми роботи |
Термін проведення |
Цільова група/ аудиторія |
Відміт-ка про вико-нання |
6.ПРОСВІТА |
||||
1. |
Круглий стіл із педагогами « Як говорити з дітьми про війну»
|
Вересень |
Педагоги |
|
2. |
Заняття «Як жити, щоб мати шанс побачити завтра» |
Вересень |
Учні |
|
3. |
Виступ на батьківських зборах: «Готовність дитини до навчання в школі »
|
Вересень |
Батьки |
|
4. |
Тренінг «Як я можу допомогти собі і іншим пережити ППСР » |
Жовтень |
Учні |
|
5. |
Психолого-педагогічний семінар з педагогами початкової школи « Адаптація дітей до умов сьогодення»
|
Жовтень |
Педагоги |
|
6. |
Виступ перед педагогами «Діти з суїцидальними тенденціями»
|
Листопад |
Педагоги |
|
7. |
Тренінг «Інтернет-залежність – вигадка чи хвороба» |
Листопад |
Учні |
|
8. |
Виступи перед учнями «Як подолати приступи люті та істерії». Як навчитися керувати емоціями
|
Листопад |
Учні 5-11 |
|
9. |
Бесіда для педагогів : «Дії вчителів та учнів у надзвичайних ситуаціях»
Небезпека в інтернеті Як допомогти дітям упоратися булінгу |
Г прудень |
Педагоги |
|
10. |
Заняття «Як позбутися від тривоги, страху та занепокоєння» |
Грудень |
Учні |
|
11. |
Круглий стіл «Робота з дітьми, схильними до девіантної поведінки» «Асинхронний урок в умовах воєнного стану»
|
Січень |
Педагоги |
|
12. |
Заняття для учнів: «Домашнє завдання на дистанційці» «Стрес та його подолання»
|
Січень
Лютий |
Учні 8-11
Учні 6-7 |
|
13. |
Батьківські збори на тему: «Булінг у школі» Протидія булінгу Стоп булінгу Обережно булінг |
Лютий
Грудень Счень |
Батьки |
|
14. |
Розробка рекомендацій для педагогів на тему Небезпека в інтернеті
|
Березень |
Педагоги |
|
15. |
«Шкідливим звичкам немає місця серед нас. Тютюнопаління»
«Вплив алкоголю на розвиток особистості»
«Вплив наркотики на розвиток особистості» |
Березень |
Учні 5-7
Учні 8-9
Учні 10-11
|
|
16. |
Батьківські збори: «Як підготувати дитину до 5 класу»
|
Квітень |
Батьки |
|
17. |
Булінг як соціально-педагогічна проблема. Методи вирішення конфлікти.
|
Квітень |
Педагогічні працівники |
|
18. |
Прав людини у контексті запобігання та протидії насильству, торгівлі людьми |
Травень |
Педагогічні працівники |
|
19. |
Виступ на загальних батьківських зборах « Небезпечний інтернет»
|
Травень |
Батьки |
|
№ зп |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти. Види і форми роботи |
Термін проведення |
Цільова група/ аудиторія |
Відміт-ка про вико-нання |
||
7. Інше (організаційно-методична робота, зв’язки з громадськістю) |
||||||
1. |
Складання планів роботи на рік. Оформлення основної документації
|
Протягом року |
Психолог |
|
||
2. |
Складання звіту про виконану роботу
|
|
||||
3. |
Підготовка до виступів на батьківських зборах, педрадах
|
|
||||
4. |
Підготовка до психолого-педагогічних семінарів Психологсемінарів. |
|
||||
5. |
Консультації в Центрі практичної Завід} вач Психології
|
|
||||
6. |
Робота в бібліотеці. Самопідготовка
|
|
||||
7. |
Участь у міський, районних семінарах практичних психологів
|
|
||||
8. |
Зв’язки з громадськістю
|
|
||||
Вибір професії-важливий вибір у житті
Вибір професії-важливий вибір у житті15:03 11.04.2025
Торгівля людьми-як уберегтися від небезпеки
Торгівля людьми-як уберегтися від небезпеки10:29 31.03.2025
Шкідливі звички: Алкоголь. Наркотики. Тютюнопаління.
Шкідливі звички:19:29 18.02.2025
11:01 27.01.2025
Психологічна підтримка під час війни
Психологічна підтримка під час війни12:29 09.10.2024
«Ти як?», «Повертаємось до школи!».
Протягом вересня 2024 року у Чопському ліцеї ім. І.Сечені були проведені уроки з ментального здоров'я, у 1-11 класах, класними керівниками, практичним психологом школи Молнар Т.О. та заступником директора з виховної роботи на теми: «Ти як?», «Повертаємось до школи!».12:17 09.10.2024
Тренінг на тему: Дискримінація та Толерантність 5 клас
Тренінг на тему: Дискримінація та Толерантність 5 клас18:02 26.01.2024
22:32 22.01.2024
Просвітницька – профілактична робота з учнями 8 - го класу
Просвітницька – профілактична робота з учнями 8 - го класу06:50 11.10.2023
08:41 24.09.2023