A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Чопський заклад загальної середьої освіти І-ІII ступенів №2 імені Іштвана Сечені Ужгородського району Закарпатської області Чопської міської ради
Ужгородський

План роботи розвитку інклюзивної освіти

План роботи розвитку інклюзивної освіти

№п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

1.

Формування банку даних дітей з особливими освітніми потребами.

Постійно

Дьєрі Б.Д.,

Молнар Т.О.

2.

Формування банку даних вчителів, які навчатимуть дітей з особливими освітніми потребами.

Постійно

Дьєрі Б.Д.

3.

Ознайомлення з особливостями взаємодії із дітьми з особливими освітніми потребами (методичні рекомендації для вчителів).

Вересень, жовтень

Дьєрі Б.Д.

4.

Організація інформаційно-роз`яснювальної роботи в школі серед громадськості щодо:

 - формування толерантного ставлення в соціумі до проблем дітей з особливими освітніми потребами;

- розширення соціальних контактів дітей з особливими освітніми потребами.

Протягом

року

Класні керівники, вчителі-предметники

5.

Координація роботи психологічної служби, педагогічного колективу з організації психологічної, педагогічної, соціальної допомоги та підтримки дітей з особливими освітніми потребами.

Протягом

року

Адміністрація

6.

Проведення виховної години до Міжнародного дня толерантності: «Ми різні, але ми – разом».

Листопад

Класні керівники

7.

Круглий стіл «Інклюзивна освіта – крок до рівності».

Листопад

Дьєрі Б.Д.,

Молнар Т.О.

8.

Нарада при директорі: «Адаптація учнів в інклюзивному класі».

Грудень

Мага В.В.

9.

Нарада при директорі: «Запровадження політики взаєморозуміння всіх учасників навчально-виховного процесу».

Січень

Мага В.В.

10.

Виступ на батьківських зборах: «Використання інноваційних методик у навчанні й вихованні дітей з особливими освітніми потребами».

Квітень

Адміністрація

11.

Психолого-педагогічний і навчально-методичний супровід батьків дітей з особливими освітніми потребами.

Протягом

року

Дьєрі Б.Д.,

Молнар Т.О.

Вчителі

12.

Зустрічі з батьками майбутніх першокласників з особливими освітніми потребами (при наявності).

До 15.05

Мага В.В.

13.

Обстеження дітей із метою визначення та уточнення індивідуального плану.

Протягом

року

Молнар Т.О.

14.

Проведення моніторингу навчальних досягнень дітей з особливими освітніми потребами.

Протягом

року

Дьєрі Б.Д.

Молнар Т.О.

Гурик О.Т.

Асистент вчителя

15.

Формування навичок взаємодопомоги учнів під час навчання.

Протягом

року

Гурик О.Т.,

Асистент вчителя

16.

Визначення та проведення корекційної роботи з учнями.

Протягом

року

Молнар Т.О.

17.

Розробка методичних рекомендацій щодо організації навчально-виховного процесу в інклюзивному класі.

Січень - березень

Адміністрація

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора