A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Чопський заклад загальної середьої освіти І-ІII ступенів №2 імені Іштвана Сечені Ужгородського району Закарпатської області Чопської міської ради
Ужгородський

Циклограма управлінських дій адміністрації ЗЗСО щодо організації інклюзивної освіти

ЦИКЛОГРАМА УПРАВЛІНСЬКИХ ДІЙ

АДМІНІСТРАЦІЇ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

 

 

Термін

Зміст управлінської дії

Відповідальний

Протягом року

Кадрове забезпечення навчально-виховного процесу. Проходження курсів, навчальних тренінгів.

Директор школи

Протягом року

Забезпечення необхідної матеріально-технічної бази.

Адміністрація школи

Протягом року

Організація роботи з інклюзивно-ресурсним центром.

Директор школи

Протягом року

Організація роботи з дошкільним навчальним закладом (за потребою)

Заступник директора з НВР, вчителі початкових класів

Травень

Надання методичної допомоги вчителям до роботи з дітьми з ООП

Практичний психолог

Травень-Серпень

Організація класів з інклюзивною формою навчання (вивчення запиту).

Видання наказу про відкриття  класу  з інклюзивною формою навчання

Заступник директора з НВР

Директор школи

Травень, серпень

Складання та погодження індивідуальних навчальних планів

Заступник директора з НВР

Серпень, вересень

Вивчення нормативно-правових вимог впровадження інклюзивної освіти

Адміністрація школи

Вересень

Зарахування учнів з ООП до класу  з інклюзивною формою навчання.

Видання наказів про розподіл годин корекційного навчання

Директор школи

Вересень

Розробка календарно-тематичного плану з предметів та корекційно-розвивальних занять на І семестр

Вчитель початкових класів, корекційні педагоги

Вересень

Розробка та погодження розкладу корекційних занять на І семестр

Заступник директора з НВР

Вересень

Складання індивідуальних програм розвитку

Члени команди психолого-педагогічного супроводу

Жовтень

Проміжний моніторинг досягнень учнів з ООП

Члени команди психолого-педагогічного супроводу

Грудень, січень

Комплексний аналіз результатів корекційної роботи з учнями з ООП за І семестр

Члени команди психолого-педагогічного супроводу

Грудень, січень

Корекція індивідуальних програм розвитку (за потребою).

Члени команди психолого-педагогічного супроводу

Січень

Розробка календарно-тематичного плану з предметів та корекційно-розвивальних занять на ІІ семестр.

Вчитель початкових класів, корекційні педагоги

Січень

Розробка та погодження розкладу корекційних занять на ІІ семестр

Заступник директора з НВР

Лютий

Підготовка документів до консультації з інклюзивно-ресурсним центром (за потребою).

Практичний психолог, класний керівник

Березень

Проміжний моніторинг досягнень учнів з ООП.

Члени команди психолого-педагогічного супроводу

Травень

Комплексний аналіз результатів корекційної роботи з учнями з ООП за навчальний рік

Члени команди психолого-педагогічного супроводу

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора