Циклограма управлінських дій адміністрації ЗЗСО щодо організації інклюзивної освіти
ЦИКЛОГРАМА УПРАВЛІНСЬКИХ ДІЙ
АДМІНІСТРАЦІЇ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
Термін |
Зміст управлінської дії |
Відповідальний |
Протягом року |
Кадрове забезпечення навчально-виховного процесу. Проходження курсів, навчальних тренінгів. |
Директор школи |
Протягом року |
Забезпечення необхідної матеріально-технічної бази. |
Адміністрація школи |
Протягом року |
Організація роботи з інклюзивно-ресурсним центром. |
Директор школи |
Протягом року |
Організація роботи з дошкільним навчальним закладом (за потребою) |
Заступник директора з НВР, вчителі початкових класів |
Травень |
Надання методичної допомоги вчителям до роботи з дітьми з ООП |
Практичний психолог |
Травень-Серпень |
Організація класів з інклюзивною формою навчання (вивчення запиту). Видання наказу про відкриття класу з інклюзивною формою навчання |
Заступник директора з НВР Директор школи |
Травень, серпень |
Складання та погодження індивідуальних навчальних планів |
Заступник директора з НВР |
Серпень, вересень |
Вивчення нормативно-правових вимог впровадження інклюзивної освіти |
Адміністрація школи |
Вересень |
Зарахування учнів з ООП до класу з інклюзивною формою навчання. Видання наказів про розподіл годин корекційного навчання |
Директор школи |
Вересень |
Розробка календарно-тематичного плану з предметів та корекційно-розвивальних занять на І семестр |
Вчитель початкових класів, корекційні педагоги |
Вересень |
Розробка та погодження розкладу корекційних занять на І семестр |
Заступник директора з НВР |
Вересень |
Складання індивідуальних програм розвитку |
Члени команди психолого-педагогічного супроводу |
Жовтень |
Проміжний моніторинг досягнень учнів з ООП |
Члени команди психолого-педагогічного супроводу |
Грудень, січень |
Комплексний аналіз результатів корекційної роботи з учнями з ООП за І семестр |
Члени команди психолого-педагогічного супроводу |
Грудень, січень |
Корекція індивідуальних програм розвитку (за потребою). |
Члени команди психолого-педагогічного супроводу |
Січень |
Розробка календарно-тематичного плану з предметів та корекційно-розвивальних занять на ІІ семестр. |
Вчитель початкових класів, корекційні педагоги |
Січень |
Розробка та погодження розкладу корекційних занять на ІІ семестр |
Заступник директора з НВР |
Лютий |
Підготовка документів до консультації з інклюзивно-ресурсним центром (за потребою). |
Практичний психолог, класний керівник |
Березень |
Проміжний моніторинг досягнень учнів з ООП. |
Члени команди психолого-педагогічного супроводу |
Травень |
Комплексний аналіз результатів корекційної роботи з учнями з ООП за навчальний рік |
Члени команди психолого-педагогічного супроводу |