Звіт керівника Чопського ліцею імені Іштвана Сечені Маги Василя Васильовича про 2023-2024 навчальний рік та завдання на 2024-2025 навчальний рік
ЗАВАНТАЖИТИ ЗВІТ ТУТ
Звіт
керівника Чопського ліцею імені Іштвана Сечені Маги Василя Васильовича
про 2023-2024 навчальний рік та завдання на 2024-2025 навчальний рік
Аналіз основних сфер та напрямків
діяльності ліцею.
Мережа класів:
|
Чопський ліцей імені Іштвана Сечені |
|
Класи |
2023-24 |
2024-25 |
1 |
15 |
9 |
2 |
15 |
15 |
3 |
27 |
15 |
4-А |
18 |
27 |
4-Б |
19 |
- |
Всього |
94 |
66 |
5-А |
19 |
18 |
5-Б |
18 |
19 |
6-А |
31 |
19 |
6-Б |
|
18 |
7-А |
18 |
31 |
7-Б |
18 |
- |
8-А |
19 |
18 |
8-Б |
18 |
18 |
9-А |
28 |
19 |
9-Б |
|
18 |
Всього |
169 |
178 |
10 |
25 |
18 |
11 |
18 |
25 |
Всього |
43 |
43 |
Разом |
306 |
287 |
Адміністрація ліцею забезпечує реалізацію державної політики в галузі загальної середньої освіти, умови для навчання і виховання школярів, успішної реалізації їх творчого потенціалу. В ліцеї створені необхідні умови з матеріально-технічного, науково-методичного забезпечення для задоволення потреб жителів ОТГ у середній освіті, успішного навчання і виховання школярів відповідно до основних державних програм стандарту розвитку національної освіти. Аналізуючи кадровий склад закладів освіти, необхідно відмітити, що в основному, педагогічний склад ліцею залишається незмінним.
Кадровий потенціал закладів освіти:
Основного складу – 32 осіб, з них:
вчитель-методист – 3 особи;
старший вчитель – 13 осіб;
вчитель вищої категорії – 18 осіб;
вчитель І категорії – 5 осіб;
вчитель ІІ категорії – 3 осіб;
спеціаліст – 2 осіб; тариф. розряд – 4
Вища освіта – 28 особа.
За віком: до 30 років – 2
до 40 років – 8
до 60 років – 18
пенсійного віку – 4
За статтю: чоловіків –8, жінок – 24.
Результати діяльності Чопського ліцею імені Іштвана Сечені у 2023-2024 навчальному році:
- Освітнє середовище закладу освіти.
а) Забезпечення безпечних і комфортних умов навчання та праці
Територія Чопського ліцею імені Іштвана Сечені лише частково огороджена та є частково доступною для несанкціонованого заїзду автотранспорту і доступу сторонніх осіб. На території закладу ведеться відеоспостереження, однак освітлення у вечірній та нічний час не забезпечено. Тому необхідно відправити клопотання до засновника стосовно добудови огорожі навколо школи та забезпечення освітлення у вечірній та нічний час.
Відповідальним працівником ліцею щоденно здійснюється огляд територій щодо їх безпечності для організації освітнього процесу. Доступ сторонніх осіб до приміщень закладу обмежений: відповідальні особи (прибиральниці та технічні працівники) спостерігають за відвідувачами, цікавляться метою відвідування. При вході встановлено арочний металодетектор.
Проводяться заходи та дотримуються відповідні вимоги щодо провітрювання та дезинфекції приміщень. В приміщеннях та подвір’ях закладу розміщені вказівники щодо маршрутів до місць укриття на випадок сигналу «Повітряна тривога!»
У приміщення закладу допускаються виключно учасники освітнього процесу з урахуванням карантинних обмежень та безпекових ситуацій у зв'язку з введенням в державі воєнного стану.
Територія школи постійно прибирається від сміття, будівельних матеріалів, опалого листя, систематично проводиться викошування трави. На території наявні висаджені дерева та кущі, які є безпечними щодо викликання алергічних реакцій. Проведено санітарну обрізку високих дерев, розлогого та сухого гілля.
На території ліцею внутрішні приміщення шкільної майстерні потребують капітального ремонту. Необхідно відправити клопотання засновнику, щодо капітального ремонту внутрішніх приміщень майстерні.
Приміщення закладу здебільшого чисті і охайні, забезпечується комфортний повітряно-тепловий режим, належне освітлення. Переважна більшість учнів та батьків на високому та достатньому рівні оцінюють комфортність умов навчання.
За результатами опитування оцінили на відмінно і добре:
- облаштування території навколо ліцею 59% учнів, 74% батьків;
- чистоту навчальних кабінетів 46% учнів та 91 % батьків;
- чистоту їдальні 75% учнів, 90% батьків;
- температурний режим в ліцеї 79% учнів, 83% батьків.
Всі туалетні кімнати в навчальному корпусі закладу обладнані окремими закритими туалетними кабінами. Однак туалетні кімнати не завжди забезпечені паперовими рушниками та милом, тому чистоту туалетних кімнат 75% учнів та 53% батьків оцінили погано.
Питний режим учнів, вчителів та працівників школи забезпечується за рахунок кип’яченої води в їдальні.
Найпростіше укриття цивільного захисту закладу освіти обладнано відповідно до чинних вимог. Приміщення укриття містить місця для перебування учасників освітнього процесу, санвузел, обігрівачі, вентиляцію, необхідний запас технічної, питної води та продуктів харчування. В наявності генератор для автономного електроживлення укриття. Необхідно відправити клопотання засновнику, щодо проведення гідроізоляції та капітального внутрішнього ремонту укриття.
В ліцеї у наявності генератори для автономного електроживлення укриття та котельні.
В ліцеї в наявності ігровий майданчик з трав’яним покриттям для учнів початкової школи, однак необхідно його дообладнати та відремонтувати. На подвір’ї ліцею облаштовано також футбольне поле із штучним покриттям, де займаються учні нашої та спортивної шкіл.
У закладі є робочі місця для педагогічних працівників облаштовані у навчальних кабінетах, в учительській. У майбутньому необхідно до облаштувати осередки для відпочинку учнів у коридорах (лавочки) та розвитку учасників освітнього процесу: столи для гри в шахи, тенісні столи. Всі коридори закладу оформлені стендами випускників закладу та стендами із історії школи і міста.
За результатами спостереження за освітнім середовищем, спостереження за навчальними заняттями та вивчення документації можна зробити висновок, що усі навчальні приміщення ліцею використовуються раціонально. Кількість здобувачів освіти не перевищує проектну потужність закладу. Навчальні кабінети в основному обладнані засобами навчання для виконання відповідної навчальної програми: інтерактивні дошки, ноутбуки, проектори. Фойє філії пристосоване для проведення масових заходів. В ліцеї працює музей історії школи та міста Чоп. Музейна кімната відображає історію розвитку закладу та міста.
В ліцеї розроблені та оприлюднені правила безпечної поведінки для здобувачів освіти. У річному плані є розділ щодо забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці, в якому передбачені заходи щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності: тижні охорони праці та БЖД, бесіди з профілактики травматизму, пожежної безпеки, профілактики шкідливих звичок.
Педагогічні працівники проводять інструктажі на початку семестрів, про що підтверджують записи у класних журналах (вступний інструктаж) та журналах інструктажів з питань проведення первинних та цільових інструктажів. У кабінетах підвищеного ризику оприлюднено правила поведінки під час навчальних занять. Спостереження за проведенням навчальних занять засвідчили, що вчителями перед уроком фізичної культури та інформатики проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності; на уроках хімії та фізики – перед практичними та лабораторними роботами.
Протягом навчального року нещасних випадків у закладі не зафіксовано. За результатами анкетування, більшість здобувачів освіти (78%) поінформовані щодо правил охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки під час занять, правил поведінки під час надзвичайних ситуацій, з них більшість (32 %) зазначили, що до інформування залучались працівники відповідних служб. Усі педагогічні працівники систематично проводять навчання з питань безпеки, у закладі розроблено та діє алгоритм щодо розслідування нещасних випадків.
На 2024-2025 навчальний рік необхідно розробити та затвердити План дій органів управління та сил цивільного захисту ліцею у разі раптового нападу противника, в режимах повсякденної діяльності, підвищеної готовності, надзвичайної ситуації надзвичайного, особливого та воєнного стану.
В закладі освіти створюються умови для здорового харчування учнів і працівників. Обідня зала в ліцеї відремонтована, естетично оформлена. В їдальні сервіруються столи, наявний посуд і столові прибори. Кухарі готують страви за збірником Євгена Клопотенка. Адміністрація закладу, відповідальні особи слідкують за безпекою та якістю харчування, виконанням натуральних норм харчування і якістю продукції.. У закладі для здобувачів освіти 1-4 класів та пільгових категорій 5-11 класів забезпечено харчування безкоштовними комплексними обідами. Інші учні не харчуються, у зв`язку із повітряними тривогами.
В ліцеї повною мірою створено умови для безпечного користування мережею Інтернет. У кабінеті інформатики розміщено пам’ятки щодо кібербезпеки, річним планом передбачено заходи формування навичок безпечного використання мережі Інтернет.
Аналізуючи анкети учасників освітнього процесу, можна зробити висновок, що здобувачі освіти обізнані з правилами безпеки в Інтернеті: більшість учнів (78%) та батьків (87%) стверджують, що в закладі проводяться заходи щодо безпечного використання мережі Інтернет, із них 30% здобувачів освіти вважають, що таку інформацію отримують на уроках інформатики.
Робочі місця педагогічних працівників забезпечено доступом до мережі
Інтернет. У закладі наявний Wi-Fi, який покриває 100% кабінетів школи. Вчителі контролюють робочі місця учнів, проводять виховні заходи стосовно навчання дітей відповідальному та етичному поводженню в інтернеті.
У закладі освіти налагоджено систему роботи з адаптації та інтеграції здобувачів освіти до освітнього процесу. Відповідно до плану роботи закладу на навчальний рік для адаптації учнів 1-х, 5-х, 10-х класів, внутрішньо-переміщених осіб, інших новоприбулих здобувачів освіти проводяться заняття, бесіди з практичним психологом. Відповідна робота проводиться і з батьками учнів. Підсумки адаптації здобувачів освіти розглядалися на педагогічній раді. Під час адаптаційного періоду ведуться спостереження за навчальними заняттями, організовуються індивідуальні консультації, бесіди, надаються рекомендації педагогічним працівникам та батькам. Більшість батьків (73%) переконані, що в їхніх дітей, не виникали проблеми з адаптацією до умов закладу освіти.
б) Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації
В ліцеї розроблено, затверджено План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню); Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування). Протягом навчального року випадків булінгу в закладі не зафіксовано. Заходи із запобігання та протидії булінгу з усіма учасниками освітнього процесу проводяться регулярно, відповідно до плану роботи закладу, зокрема із залученням представників поліції, також налагоджена комунікація зі службою у справах дітей. Представники учнівського самоврядування залучаються до розробки плану протидії булінгу, проведення профілактичних заходів, спільних з психологом, для учнів ліцею. Було організовано тренінги, пізнавальні заняття, перегляд відеороликів, фільмів щодо протидії булінгу.
Реалізуються заходи по запобіганню проявам дискримінації, як підчас очного так і підчас дистанційного навчання. В закладі раз на рік проводяться Тижні правових знань; профілактики бездоглядності, злочинних дій, насильства в сім’ї, протидії булінгу; Права, права громадянина України.
Практичним психологом:
- вживаються заходи для раннього виявлення ознак насильства: анкетування, діагностика, тренінги, консультації учасників освітнього процесу, спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти на перервах, уроках,
- проводяться бесіди: «НІ – насильству в нашій учнівській родині, Булінг», «Застереження. Покарання
- проводяться профілактичні заходи щодо запобіганню правопорушень, пропусків, булінгу, кібербулінгу, насилля, неетичної поведінки,
- проводиться відкрите та ефективне спілкування. Попередження жорстокого поводження та насильства в сім'ї та учнівському середовищі. Як навчитися знаходити спільну мову з іншими.
- проводиться акція «16 днів проти насильства». Кожна людина заслуговує на повагу. Вчимося толерантності,
- проводиться тренінг для учнів 10-11 класів «Як не стати учасником булінгу. Вчимося вирішувати суперечки мирно ».
За результатами анкетування встановлено, що учні найбільше отримують інформацію про те, що таке булінг та інші форми насильства від практичного психолога (51%), з інтернету та соціальних мереж (35%). А також, що переважна більшість опитаних не потерпали від фізичного, психічного чи економічного насильства, 37% учнів зазначили, що якщо виникають якісь поодинокі непорозуміння між учнями, то їх швидко вирішують, переважно на рівні класного керівника. Більшість здобувачів освіти (76%) вважають освітнє середовище безпечним і психологічно комфортним, а 72% батьків також зазначають, що діти йдуть до школи здебільшого охоче і в піднесеному настрої.
У оприлюднені правила поведінки, на сайті школи, розміщені на інформаційних стендах у навчальних кабінетах, коридорах школи, учительській. Правила поведінки спрямовані на формування позитивної мотивації в поведінці учасників освітнього процесу та реалізацію підходу, заснованого на правах людини, та адаптовані для сприйняття усіма учасниками освітнього процесу. Спостереження за проведенням навчальних занять та поведінкою учнів на перервах свідчить, що учасники освітнього процесу діють на засадах взаємоповаги та дотримуються прийнятих у закладі освіти правил поведінки. Під час анкетування 75% учнів, і 81% батьків зазначили, що ознайомлені із правилами поведінки в ліцеї, но не завжди дотримуються.
У закладі ведеться щоденний облік відвідування учнів у журналі обліку відсутніх та класних журналах. Здійснюється постійний аналіз причин відсутності здобувачів освіти (наявність медичних довідок та повідомлень батьків). На основі результатів аналізу, у разі виявлення пропусків без поважних причин, приймаються відповідні рішення щодо забезпечення відвідування учнями навчальних занять (індивідуальні бесіди з учнями та їх батьками, звернення до служби у справах дітей, офіцерів поліції громади). За потреби, кожен учень закладу отримує необхідну підтримку практичного психолога.
За умов дистанційного навчання класними керівниками, вчителями- предметниками здійснювався систематичний контроль за станом навчальної активності здобувачів освіти та з’ясовувались причини відсутності здобувачів освіти на онлайн уроках, відсутності надісланих контрольних та письмових робіт
в) Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору
У закладі освіти приміщення та територія облаштовуються з урахуванням принципів універсального дизайну та розумного пристосування. У закладі освіти забезпечено безбар'єрний доступ до приміщення, є один пандус з поручнями, але немає можливості безперешкодного доступу на ІІ поверх для людей з обмеженими можливостями.
У приміщеннях ліцею забезпечено контрастне, рельєфне маркування на підлозі, стінах, ділянках поручнів, контрастними лініями позначено напрямки руху, на всіх кабінетах є таблички, візуалізацію приміщень забезпечено.
У ліцеї є туалетна кабінка для осіб, які мають особливі потреби, наявні поручні, є кнопка виклику для надання допомоги, однак приміщення туалету потребує ремонту. У найпростішому укритті цивільного захисту ліцею сходи не пристосовані для відвідування укриття людьми, які пересуваються на візках.
В ліцеї наявні дидактичні засоби відповідно до освітніх потреб здобувачів освіти, однак необхідно створити ресурсну кімнату. Кабінет психологічної служби знаходиться у пристосованому приміщенні, має достатньє оснащення для проведення корекційно - розвиткових занять.
У 2023-2024 навчальному році учні з ООН в ліцеї не навчалися.
У ліцеї формують навички здорового способу життя та екологічно доцільної поведінки учнів. В річному плані за 2023-2024 навчальний рік є розділ «Ціннісне ставлення до природи». Згідно до цього розділу були проведені наступнізаходи:
- Екологічна акція «Територія без сміття»,
- Заходи до Міжнародного Дня захисту тварин,
- Акція «Нагодуй птахів»,
- Години народної мудрості «Прислів’я, приказки та улюблені казки про природу,
- Конкурс малюнка «Зима з Весною зустрічаються»,
- Екологічний місячник «Зелена весна-2024»,
- До Дня довкілля: участь в акції «Чиста Україна – чиста Земля»
- Заходи до Міжнародного дня птахів,
- Тиждень природничих наук,
- Конкурс композицій «Квіткова моя Україна».
У закладі проведено значну роботу щодо створення освітнього середовища, яке мотивує до навчання. Спостереження за проведенням навчальних занять та опитування учнів свідчать про те, що вчителі систематично використовують електронні засоби візуалізації (проектори, інтерактивні комплекси, дидактичні матеріали та ін.) (61% здобувачів освіти), інтернет (85% здобувачів освіти), комп`ютерну техніку (64% учнів)
Простір і ресурси бібліотек використовуються для індивідуальної, групової, проектної та іншої роботи в рамках освітнього процесу, різних форм комунікації учасників освітнього процесу. Бібліотека забезпечена комп’ютерами з підключенням до Інтернету. Ресурси бібліотек використовуються для формування інформаційно-комунікаційної компетентності здобувачів освіти. Шкільний бібліотекар вживає невідкладних заходів для оперативної доставки підручників, посібників та іншої навчальної літератури, навчального обладнання для забезпечення реалізації Концепції Нової української школи, аналізує забезпечення учнів підручниками, проводить заходи до Дня Української писемності, до Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек: «Цей дивний світ – бібліотека!», тиждень дитячої та юнацької книги, конкурс «Найактивніший читач», акцію «Живи, книго!», тиждень дитячої та юнацької книги, конкурс «Найактивніший читач», організовує виставку літератури «Славетний день в історії України», «Трагедія Крут: крізь призму минулого і сучасного», «Відзначення Дня пам`яті Голокосту», до Дня Угорської поезії,
та інші.
- Система оцінювання здобувачів освіти
В ліцеї публічність і відкритість інформації про критерії, правила та процедури оцінювання результатів навчання учнів забезпечується достатньою мірою: загальні критерії оцінювання результатів навчання учнів розміщені на сайті закладу. У 2024-2025 навчальному році критерії оцінювання необхідно розмістити на стендах в навчальних кабінетах та в коридорах.
Результати анкетування учнів, щодо отримання інформації про критерії, правила та процедури оцінювання їхніх результатів навчання від педагогічних працівників:
Учителі ще до початку оцінювання завжди пояснюють, за що я можу отримати ту чи іншу оцінку, а після оцінювання завжди її обґрунтовують; |
47% |
Учителі, в переважній більшості, пояснюють вимоги до оцінювання, аргументують оцінку лише на моє прохання; |
19% |
Учителі дуже рідко попередньо пояснюють вимоги до оцінювання, не завжди аргументують оцінку, навіть на моє прохання; |
26% |
Учителі ніколи не пояснюють вимоги до оцінювання, відмовляються обґрунтувати виставлену оцінку, навіть на моє прохання. |
8% |
Результати анкетування батьків щодо отримання інформації про критерії, правила та процедури оцінювання результатів навчання їхніх дітей:
Учителі справедливо оцінюють навчальні досягнення Вашої дитини?
- так, завжди; 37%
- переважно так; 58%
- іноді; 5%
- ні, ніколи.
Ви отримуєте інформацію про критерії, правила та процедури оцінювання результатів навчання учнів?
- так, завжди; 47%
- переважно; 33%
- іноді; 10%
- ні, ніколи. 10%
В анкетуванні вчителі зазначили яку підтримку надають учням у навчанні, які форми та критерії оцінювання вони використовують:
У закладі відстежується динаміка розвитку результативності навчання здобувачів освіти за семестри і за рік з усіх навчальних предметів. Проводиться моніторинг навчальних досягнень учнів за семестри і за рік. Отримана інформація використовується для визначення загальних показників класу за підсумками семестрового та річного оцінювання, порівняння середнього балу навчальних досягнень учнів класу. Проводиться моніторинг навчальних досягнень учнів під час вивчення стану викладання окремих предметів. Результати моніторингу якості освіти систематично аналізуються на засіданнях педагогічних рад, методичних об’єднаннях учителів, за результатами аналізу приймаються управлінські рішення. На сайті закладу аналіз результатів навчання учнів розміщений у річному звіті керівника.
За результатами анкетування учнів виявлено, що більша частина учнів мають зворотний зв’язок з учителями щодо аргументації оцінок, аналізу оцінювання якості виконаних завдань, визначення шляхів покращення результатів навчання, а конкретно:
Перелік тверджень |
Від усіх учителів |
Від більшості вчителів |
Від окремих учителів |
У поодиноких випадках |
Пояснення та аргументація виставлених оцінок |
23% |
51% |
17% |
9% |
Аналіз допущених помилок |
16% |
42% |
14% |
28% |
Визначення шляхів покращення результатів навчання |
23% |
63% |
14% |
0% |
Заохочення до подальшого навчання |
14% |
58% |
27% |
1% |
За результатами опитування здобувачі освіти зазначають, що їхні навчальні досягнення оцінюются з метою:
відстеження Вашого індивідуального прогресу у навчанні; |
20% |
визначення рівня Ваших знань, умінь і навичок; |
52% |
для відтворення матеріалу підручника; |
3% |
мені невідомо з якою метою; |
13% |
оцінка використовується як інструмент покарання. |
12% |
Станом на 1 червня 2024 року в закладі навчалося 352 учнів.
Моніторинг
навчальних досягнень учнів Чопського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 імені Іштвана Сечені за І семестр та за 2023/2024 навчальний рік
На кінець І семестру 2023/2024 навчального року в школі навчається 362 учнів денної школи, було укомплектовано 15 класів з середньою наповнюваністю 24 учнів.
Зведена таблиця успішності учнів за І семестр
2023/2024 навчального року
Школа ІІ ступеня (5-9 класи)
Рівень знань |
Кількість учнів |
% |
Всього учнів |
|
Початковий |
42 |
24 |
178 |
|
Середній |
54
|
31 |
||
Достатній |
52 |
29 |
Якість знань |
45% |
Високий |
30 |
16 |
Школа ІІІ ступеня (10-11 класи)
Рівень знань |
Кількість учнів |
% |
Всього учнів |
|
Початковий |
8 |
18 |
44 |
|
Середній |
23
|
52 |
||
Достатній |
6 |
14 |
Якість знань |
30% |
Високий |
5 |
16 |
Всього по школі (5-11 класи)
Рівень знань |
Кількість учнів |
% |
|
|
Початковий |
50 |
23 |
222 |
|
Середній |
77
|
35 |
||
Достатній |
60 |
27 |
Якість знань |
54% |
Високий |
37 |
17 |
Клас |
Кількість учнів класу |
Розподіл учнів за рівнем знань (кількість) |
Розподіл учнів за рівнем знань (%) |
Якість знань (%) |
||||||
Поч. |
Сер. |
Дост. |
Вис. |
Поч. |
Сер. |
Дост. |
Вис. |
|||
5-А |
20 |
- |
9 |
8 |
3 |
- |
45 |
40 |
15 |
55 |
5-Б |
18 |
5 |
8 |
4 |
- |
28 |
44 |
28 |
- |
28 |
6 |
32 |
8 |
14 |
4 |
6 |
25 |
44 |
12 |
19 |
31 |
7-А |
20 |
5 |
5 |
7 |
3 |
25 |
25 |
35 |
15 |
50 |
7-Б |
19 |
2 |
6 |
7 |
4 |
11 |
32 |
37 |
21 |
58 |
8-А |
19 |
9 |
3 |
3 |
4 |
47 |
16 |
16 |
21 |
37 |
8-Б |
18 |
5 |
4 |
6 |
3 |
28 |
22 |
33 |
17 |
50 |
9 |
32 |
8 |
5 |
13 |
6 |
25 |
16 |
41 |
18 |
58 |
10 |
25 |
8 |
7 |
5 |
5 |
32 |
28 |
25 |
25 |
50 |
11 |
19 |
- |
16 |
1 |
2 |
- |
84 |
5 |
11 |
16 |
На кінець IІ семестру 2023/2024 навчального року в школі навчається 352 учнів денної школи, було укомплектовано 15 класів з середньою наповнюваністю 23 учнів.
Школа ІІ ступеня (5-9 класи)
Рівень знань |
Кількість учнів |
% |
|
|
Початковий |
41 |
24 |
172
|
|
Середній |
44 |
26 |
||
Достатній |
49 |
29 |
Якість знань |
50% |
Високий |
38 |
21 |
Школа ІІІ ступеня (10-11 класи)
Рівень знань |
Кількість учнів |
% |
|
|
Початковий |
8 |
18 |
44 |
|
Середній |
23
|
52 |
||
Достатній |
6 |
14 |
Якість знань |
30% |
Високий |
7 |
16 |
Всього по школі (5-11 класи)
Рівень знань |
Кількість учнів |
% |
|
|
Початковий |
50 |
23 |
222 |
|
Середній |
77
|
35 |
||
Достатній |
60 |
27 |
Якість знань |
54% |
Високий |
37 |
17 |
Всього по школі (3-11 класи)
Рівень знань |
Кількість учнів |
% |
|
|
Початковий |
63 |
23 |
279 |
|
Середній |
84
|
30 |
||
Достатній |
64 |
23 |
Якість знань |
47% |
Високий |
68 |
24 |
Рівень навчальних досягнень учнів по класах
у ІІ семестрі 2023/2024 навчального року
Клас |
к-ть учнів |
Поч. к-ть |
Поч. % |
Сер. к-ть |
Сер. % |
Дост. к-ть |
Дост. % |
Вис. к-ть |
Вис. % |
% якості |
3 |
26 |
7 |
27% |
9 |
34% |
2 |
8 |
8 |
31% |
73% |
4-А |
18 |
3 |
17% |
3 |
17% |
2 |
11% |
10 |
55% |
83% |
4-Б |
19 |
4 |
22% |
5 |
26% |
5 |
26% |
5 |
26% |
78% |
5-А |
20 |
- |
- |
5 |
25% |
11 |
55% |
4 |
20% |
75% |
5-Б |
18 |
1 |
6% |
8 |
44% |
4 |
22% |
5 |
28% |
50% |
6 |
31 |
9 |
29% |
10 |
31% |
6 |
20% |
6 |
20% |
40% |
7-А |
20 |
5 |
25% |
5 |
25% |
7 |
35% |
3 |
15% |
50% |
7-Б |
18 |
4 |
22% |
5 |
28% |
5 |
28% |
4 |
22% |
50% |
8-А |
19 |
9 |
47% |
3 |
16% |
3 |
16% |
4 |
21% |
37% |
8-Б |
18 |
5 |
28% |
4 |
22% |
6 |
33% |
3 |
17% |
50% |
9 |
28 |
8 |
29% |
4 |
14% |
7 |
25% |
9 |
32% |
57% |
3-9 |
235 |
55 |
23% |
61 |
26% |
58 |
25% |
61 |
26% |
51% |
10 |
25 |
8 |
32% |
7 |
28% |
5 |
20% |
5 |
20% |
40% |
11 |
19 |
- |
- |
16 |
84% |
1 |
5% |
2 |
11% |
16% |
10-11 |
44 |
8 |
18% |
23 |
52% |
6 |
14% |
7 |
16% |
30% |
3-11 |
279 |
63 |
23% |
84 |
30% |
64 |
23% |
68 |
24% |
47% |
Зведений діаграм успішності учнів за I- ІI семестр 2023/2024 навчального року
Школа ІІ ступеня (5-9 класи)
Школа ІІІ ступеня (10-11 класи)
До основних факторів, що перешкоджають підвищенню рівня навчальних досягнень окремих здобувачів освіти слід віднести:
- перевантаження старшокласників;
- недостатнє використання індивідуального підходу до навчання учнів;
- перевантаження обсягом домашніх завдань з окремих предметів;
- вікові особливості учнів та недостатнє педагогічне керівництво з боку вчителів;
- проблеми окремих здобувачів освіти, пов’язані з особливостями їхнього психофізичного розвитку, пропусками занять за станом здоров’я та без причин, індивідуальним пониженням мотивацією до навчання;
- відсутністю допомоги й контролю з боку батьків;
- не всі педагогічні працівники в повній мірі використовують формувальне оцінювання: спостерігаються випадки проведення навчальних занять, де оцінюються знання учнів без урахування компетентнісного підходу;
- результати проведених моніторингів навчання не дають можливості повного аналізу для прийняття рішень про корегування індивідуальної освітньої траєкторії учнів;
- результати моніторингу не висвітлюються на сайті закладу.
У науці та практиці освіти останнім часом відбувається переосмислення таких категорій, як мета освіти, її місія, зміст. Провідну роль на нинішньому етапі займає проблема якості освіти.
Державна підсумкова атестація, зовнішнє незалежне оцінювання, моніторинг є механізмом проведення незалежного оцінювання якості навчальних досягнень здобувачів освіти. У зв’язку з цим, у новому 2024-2025 навчальному році робота педагогічного колективу має бути зорієнтована на:
-
-
- підготовку як учителя-предметника, так і випускників нового виду вимірювань навчальних досягнень здобувачів освіти, а значить, організацію роботи з підготовки до НМТ;
- проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи серед учасників освітнього процесу;
- організацію роботи психолого-педагогічної служби з формування мотивації здобувачів освіти щодо підготовки до НМТ (ЗНО), створення позитивного настрою під час демонстрації навчальних досягнень у незвичних умовах;
- організація роботи семінару-тренінгу з теми формувального навчання;
- висвітлення результатів моніторингу на сайті закладу освіти.
-
Особливе місце в роботі закладу освіти належить ДПА як ефективному інструменту впливу на якість освіти. В 2023 - 2024 році здобувачів освіти 4, 9, 11 класів було звільнено від проходження державної підсумкової атестації відповідно до Закону України від 08.11.2023 №3438-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо державної підсумкової атестації та вступної кампанії 2024 року».
У закладі освіти приділяється увага формуванню в здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання. Більшість педагогічних працівників відзначають досягнення, зацікавлюють учнів до навчання. Більшість здобувачів освіти вважають, що вчителі їх підтримують, вірять у них та їхні успіхи.
Від кого залежить результати навчання очима учнів:
виключно від моєї праці та наполегливості; |
40% |
від моєї праці та батьків, які мотивують мене до навчання; |
30% |
від рівня викладання; |
13% |
від більш поблажливого ставлення вчителів; |
6% |
від моїх однокласників, які допомагатимуть мені на навчальних заняттях та з домашніми завданнями; |
4% |
від погодних умов; |
1% |
від обладнання та інтер’єру школи; |
2% |
від об’єктивного/необ’єктивного оцінювання моїх результатів навчання. |
3% |
Переважна більшість педагогічних працівників мотивують учнів до вивчення предмету, надають індивідуальні консультації, дають можливість висловити свою думку; більше половини вчителів розробляють різнорівневі завдання та дають учням можливість вибору завдання, більшість педагогічних працівників використовують прийоми самооцінювання та взаємооцінювання.
В Чопській ОТГ діє програма підтримки обдарованої молоді, відповідно до якої учні, які зайняли призові місця на олімпіадах та випускники-медалісти отримують грошову винагороду. У 2023-2024 навчальному році таку нагороду отримали Молнар Шікі Лора, Федулов Акім та Ур Анна Марія.
- Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти.
а) «Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти».
У закладі освіти 100% працівників використовують календарно-тематичне планування, що відповідає освітній програмі закладу освіти, МОН. Переважна більшість учителів аналізують результативність власної педагогічної діяльності з урахуванням індивідуальних особливостей учнів, результатів їхнього навчання та враховують результати аналізу при подальшому плануванні роботи.
Педагогічні працівників під час анкетування вказали, що при розробленні календарно-тематичного планування вони використовують:
Самоаналіз учителями власної професійної діяльності показав, що під час календарно-тематичного планування вони враховують складність теми, індивідуальні особливості класу, самостійно визначають кількість годин на вивчення тем. Переважна більшість педагогічних працівників аналізує результативність календарно-тематичного планування та враховує результати аналізу при подальшому плануванні роботи.
Під час спостереження за навчальними заняттями встановлено, що більшість учителів використовують роботу в парах, групову роботу, виконання завдань за індивідуальними картками та інші форми роботи, спрямовані на оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями. Переважна більшість учителів спрямовують свою педагогічну діяльність на оволодіння учнями таких ключових компетентностей, як: спілкування державною та рідною мовами, математична компетентність, компетентності в галузі природничих наук, техніки і технології, спілкування іноземними мовами, культурна, громадянська та соціальна компетентності. На більшості занять учні працювали із зацікавленням, співпрацювали між собою та вчителями. Водночас на деяких заняттях переважає монологічне мовлення вчителя.
Педагогічні працівники беруть участь у розробленні індивідуальних освітніх траєкторій учнів (складають завдання, перевіряють роботи, надають консультації, проводять оцінювання результатів навчання учнів тощо) та відстежують їхню результативність.
З аналізу спостережень за навчальними заняттями з’ясовано, що більша частина вчителів ведуть спостереження та аналізують особистісний поступ учнів про це вказують і в анкетуванні:
Під час анкетування про те яку підтримку надають учням у їхньому навчанні, педагогічні працівники стверджують:
За результатами спостережень за навчальними заняттями з’ясовано, що педагогічні працівники створюють та використовують власні освітні ресурси (презентації, відео, інтерактивні вправи, тестові завдання тощо). Учителі використовують в освітній діяльності онлайн-платформи: Zoom, Meet.
З аналізу анкетування вчителів можна зробити висновок проте, у який спосіб поширюють власний педагогічний досвід :
З аналізу спостережень за навчальними заняттями з’ясовано, що вчителі працюють на засадах партнерства, вислуховують та сприймають думки учнів, використовують зміст навчального предмета для формування суспільних цінностей: розвитку в учнів навичок співпраці та культури командної роботи, соціальної емпатії, толерантності.
Педагогічні працівники застосовують інформаційно-комунікаційні технології в освітньому процесі. Переважна більшість учителів використовують на уроках електронні презентації, відеоролики. Близько половини вчителів – електронні освітні та медіаресурси, мереж онлайн-завдань на платформі «На урок». Форми і методи роботи, що використовувалися переважною більшістю вчителів на заняттях, були спрямовані на розвиток творчої, пошукової та аналітичної роботи, розвиток критичного мислення учнів. У закладі реалізуються технології дистанційного і змішаного навчання: через вебсервіс Google- Classroom (у кожного здобувача освіти є власна адреса електронної пошти, пароль доступу, уроки проводяться згідно розкладу занять, учні отримують завдання, відправляють учителю, отримують оцінки). Зворотній зв’язок з учнями підтримують, використовуючи сервіс Google- Classroom та Google-Meet.
б) «Постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників»
У закладі створено умови для підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Учителі забезпечують власний професійний розвиток з урахуванням цілей та напрямів, обираючи кількість, види та форми підвищення рівня власної професійної майстерності, у тому числі щодо методики роботи з учнями з особливими освітніми потребами. Результати анкетування показали, що яку форму обирали учителі для професійного зростання впродовж 5 років:
За результатами анкетування вчителів з’ясовано, що підвищення кваліфікації педагогічних працівників здійснюється за такими формами
у
Проходження курсів підвищення кваліфікації підтверджується наявністю відповідних сертифікатів. Під час анкетування переважна більшість учителів відзначають, що в закладі створено умови для підвищення кваліфікації, чергової та позачергової атестації.
Педагогічною радою розглядаються питання планування професійного розвитку та визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників у різних суб’єктів освітньої діяльності, відповідно до поданих копій сертифікатів та клопотань учителів.
в) «Налагодження співпраці зі здобувачами освіти, їхніми батьками, працівниками закладу освіти»
Під час спостереження за навчальними заняттями виявлено, що більшість педагогічних працівників використовують форми та методи роботи, спрямовані на формування партнерських взаємин із здобувачами освіти, застосовують особистісно орієнтований підхід, спрямовують комунікацію на розвиток і саморозвиток дітей.
Переважна більшість (87%) опитуваних здобувачів освіти стверджують, що їхня думка вислуховується та враховується вчителями під час проведення навчальних занять.
Ці дані підтверджуються і результатами анкетування педагогів: 77% надають підтримку учням у навчанні, мотивуючи здобувачів освіти до вивчення предметів, проте 5% учнів стверджують, що більшість учителів нав’язують свою думку як єдино правильну. Отже, можна зробити висновок, що вчителі здебільшого діють на засадах педагогіки партнерства.
У закладі освіти сплановані та реалізуються заходи, що передбачають співпрацю педагогів з батьками в різних формах (батьківські збори, індивідуальні зустрічі, психолого-педагогічні консультації, спільноти в соціальних мережах тощо), що сприяє налагодженню партнерських взаємин. Переважна більшість
батьків (93 %) зазначили, що забезпечується зворотній зв’язок з педагогами: отримують інформацію про діяльність освітнього закладу від класного керівника (40%), на батьківських зборах (33%), через спільноти в соціальних мережах (20%).
- Педагоги закладу освіти забезпечують зворотній зв’язок із Вами?
- так, завжди; 54%
- переважно так; 39%
- іноді; 7%
- ні, ніколи.
- У який спосіб Ви отримуєте інформацію про діяльність закладу освіти (можливо обрати декілька варіантів відповідей)?
- батьківські збори; 33%
- інформація класного керівника; 40%
- спільноти в соціальних мережах; 20%
- сайт; 5%
- інтерактивна платформа; 2%
- важко отримати інформацію.
Усі вчителі для налагодження комунікації з батьками використовують індивідуальне спілкування – 100%; а батьківські збори – 85%.
г) «Організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності»
У закладi розроблено Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу.
За результатами анкетування педагогічних працівників з’ясовано: при використанні інформації завжди вказують джерела 57,7% опитаних, 61,5 % вчителів оцінюють результати навчання об’єктивно й неупереджено.
Під час спостереження за навчальними заняттями встановлено, що більшість педагогічних працівників дотримуються принципів академічної доброчесності: надають посилання на джерела інформації в разі використання ідей, тверджень, відомостей, акцентують увагу на цінності самостійного виконання завдань, добирають завдання, що унеможливлюють списування.
Анкетування здобувачів освіти засвідчило, що учні отримують інформацію про академічну доброчесність, з ними проводяться бесіди про важливість її дотримання, зокрема 21% опитаних учнів зазначили, що такі бесіди проводяться регулярно, 40% – такі бесіди проводяться нерегулярно, тільки на початку навчального року – 28%. Виходячи з цього у 2024-2025 навчальному році необхідно пожвавити інформування учнів про академічну доброчесність.
так, регулярно проводяться; |
21% |
□ так, але нерегулярно; |
40% |
□ тільки на початку навчального року; |
28% |
□ подібні заходи не проводились; |
5% |
□ не розумію, про що йдеться. |
6% |
Аналіз анкетування педагогічних працівників показав, що для того, щоб запобігти випадкам порушень академічної доброчесності серед здобувачів освіти, більшість учителів (76,8%) проводять бесіди щодо дотримання академічної доброчесності та знайомлять школярів з основами авторського права, на уроках пропонують такі завдання, які унеможливлюють списування 50% педагогічних працівників.
4. Управлінські процеси закладу освіти.
а) «Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг діяльності поставлених цілей і завдань»
У закладі освіти розроблена та оприлюднена на сайті Стратегія розвитку закладу освіти розроблена на період 2021-2025 роки, затверджена керівником закладу, оприлюднена на сайті закладу освіти та затверджена засновником. Стратегія розроблялася колективно, з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу. У Стратегії розвитку визначена мета з урахуванням здійсненого SWOT- аналізу «Особливості функціонування опорного закладу», напрями діяльності - створення безпечного, комфортного середовища, моніторингові дослідження, «Методична робота закладу освіти», «Управлінські процеси». Зазначено очікувані результати та шляхи реалізації стратегічних цілей.
Річний план роботи закладу на 2023-2024 н.р. реалізує Стратегію розвитку, враховує освітню програму, результати самооцінювання. До річного плану роботи додається аналіз реалізації завдань попереднього річного плану, вносяться відповідні корективи до наступного планування з урахуванням заходів по підвищенню якості освітньої діяльності.
Половина педагогічних працівників (46 %) під час анкетування зазначили, що долучались до розробки річного плану роботи закладу, 21% до розробки освітньої програми, 38% стратегії розвитку закладу освіти, 21% процедур внутрішньої системи забезпечення якості освіти.
Діяльність педагогічної ради в цілому спрямована на реалізацію річного плану роботи закладу освіти, на засіданнях розглядаються актуальні питання за напрямами освітньої діяльності та щодо впровадження в освітній процес педагогічного досвіду та інновацій, використання сучасних підходів до організації освітнього процесу. Приймаються конструктивні рішення, які спрямовані на покращення якості освітнього процесу. Переважна більшість педагогів (90%) засвідчила, що діяльність педагогічної ради відбувається системно та ефективно, рішення приймаються колегіально й демократично.
У ліцеї розроблено Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти, яке схвалено педагогічною радою та затверджено директором.
Керівництво закладу систематично вживає заходи для створення належних умов діяльності закладу. Вивчає стан матеріально-технічної бази, планує її розвиток, що прослідковується у річному плані роботи, в актах обстеження території та приміщень школи. Керівник постійно звертається із відповідними клопотаннями до засновника про необхідні ремонтні роботи, покращення матеріально-технічно бази та оснащення кабінетів і приміщень школи, тощо.
б) «Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм»
За результатами спостереження за освітнім середовищем, навчальними заняттями можна зробити висновок, що у закладі приділяється увага створенню психологічно комфортного середовища, що забезпечує конструктивну взаємодію усіх учасників освітнього процесу. За результатами анкетування переважна більшість педагогів задоволені психологічним кліматом у закладі освіти і діями керівництва щодо формування відносин довіри та конструктивної співпраці. Більше половини (54%) педагогів вважає, що у закладі створені всі умови співпраці, а 46% вважає, що в цілому так, але співпраця є ситуативною.
Більшість здобувачів освіти (76%) почувають себе цілком комфортно, або в основному комфортно та задоволені психологічною атмосферою в закладі.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
42% батьків зазначають, що їхні діти здебільшого охоче йдуть до школи, 29% респондентів вказують на те, що діти йдуть до школи в піднесеному настрої, з радістю.
- піднесеному, з радістю; 29%
- здебільшого охоче; 42%
- не проявляє особливих емоцій; 17%
- здебільшого неохоче; 9%
- пригніченому; -
- відмовляється йти до школи. 2%
Переважна більшість батьків (89%) задоволені або переважно організацією освітнього процесу у закладі.
- так, задоволений / задоволена; 30%
- переважно задоволений / задоволена; 59%
- переважно не задоволений / не задоволена; 7%
- не задоволений / не задоволена. 4%
У закладі забезпечується доступ учасників освітнього процесу, представників місцевої громади до спілкування з керівництвом: 84% опитуваних батьків зазначили, що їм завжди або переважно завжди вдається поспілкуватись з керівництвом та досягти взаєморозуміння.
Вам завжди вдається поспілкуватися з керівництвом закладу освіти та досягти взаєморозуміння?
- так; 50%
- переважно так; 34%
86% здобувачів освіти вважають, що керівництво ліцею доступне та відкрите або переважно доступне і відкрите на спілкування.
З результатів вивчення документації встановлено, що у закладі ведеться журнал особистого прийому громадян, керівництво закладу вчасно розглядає звернення учасників освітнього процесу, вживає відповідних заходів реагування. На кожне письмове звернення надана відповідь, за клопотаннями є відповідні рішення педагогічної ради.
в) «Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників»
Відповідно до штатного розпису заклад повністю укомплектовано кваліфікованими кадрами:
Основного складу – 32, з них:
вчитель-методист – 3;
старший вчитель – 13;
вчитель вищої категорії – 18;
вчитель І категорії – 5;
вчитель ІІ категорії – 3;
спеціаліст – 2;
тариф. розряд – 4
Вища освіта – 28.
За віком: до 30 років – 2
до 40 років – 8
до 60 років – 18
пенсійного віку – 4
За статтю: чоловіків –8, жінок – 24.
Усі педагогічні працівники працюють за фахом.
Керівництво постійно застосовує заходи матеріального та морального заохочення до педагогічних працівників та учнів, які нагороджуються грамотами та подяками, отримують грошові винагороди та премії, що підтверджується відповідними наказами.
За результатами вивчення документації з’ясовано, що у закладі створено умови для підвищення кваліфікації та безперервного професійного розвитку педагогічних працівників. Розроблений, затверджений та оприлюднений перспективний план підвищення кваліфікації з урахуванням пропозицій педагогічних працівників. Напрями підвищення кваліфікації відповідають освітній програмі закладу. Учителі забезпечують власний професійний розвиток з урахуванням цілей та напрямів, обираючи кількість, види та форми підвищення рівня власної професійної майстерності, у тому числі щодо методів роботи з учнями з особливими освітніми потребами. Результати опитування свідчать, що 92% педагогічних працівників задоволені або переважно задоволені мотивацією та вважають, що керівництво сприяє їхньому професійному зростанню.
г) «Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою»
У закладі освіти створюються умови для реалізації прав учасників освітнього процесу. Директор школи розглядає всі звернення учасників освітнього процесу та намагається позитивно їх вирішити. Більшість учасників освітнього процесу, які взяли участь в опитуванні (батьки, вчителі та учні), зазначили, що їхні права учасника освітнього процесу не порушуються та їхні пропозиції враховуються під час прийняття управлінських рішень.
Це підтверджено результатами анкетування:
Чи порушуються Ваші права учасника освітнього процесу?
- практично не порушуються; 87%
- інколи порушуються, але вирішуються; 13%
- інколи порушуються і не вирішуються;
- систематично порушуються.
Школа враховує думку батьків під час прийняття важливих управлінських рішень?
- так, завжди; 20 %
- частково враховує; 69%
- переважно не враховує; 7%
- не враховує. 4%
- 87 % батьків вважають, що їх права не порушуються, 13% вважає, що інколи порушується, але вирішується.
- 89% батьків вважає, що школа враховує, або частково враховує їх думку під час прийняття важливих управлінських рішень.
Чи дотримуються Ваші права у закладі освіти?
так; |
51% |
переважно так; |
32% |
переважно ні; |
8% |
ні. |
9% |
-
-
- 83% здобувачів освіти вважає, що їхні права у ліцеї дотримуються, або переважно дотримуються.
- 84% учнів вважає, їх звернення приймаються і розглядаються, або звернення приймаються, однак лише деякі з них розглядається
-
-
-
- 95% вчителів вважають, що керівництво школи відкрите та переважно відкрите на спілкування,
- 95% вчителів вважають, що керівництво і педагогічні працівники співпрацюють і переважно співпрацюють та забезпечують зворотній зв`язок щодо їхньої праці,
- 100% вчителів вважає, що керівництво враховує пропозиції та переважно враховує пропозиції, надані педагогічними працівниками щодо підвищення якості освітнього процесу,
- 95% вчителів вважають, що педагогічні працівники можуть без побоювань або переважно без побоювань висловлювати власну думку, навіть якщо вона не співпадає з позицією керівництва,
- 95% вчителів вважають, що розбіжності, які виникли між педагогічними працівниками та керівництвом школи, вирішуються конструктив або переважно конструктивно,
- 100% вчителів вважають, що у закладі освіти застосовуються заходи, що допомагають педагогічним працівникам адаптуватись адо переважно адаптуватись до змін умов праці,
- 100% вчителів вважають, що права педагогічних працівників дотримуються або переважно дотримуються у закладі,
- 100% вчителів вважають, що керівництво підтримує ініціативи педагогічних працівників щодо розвитку закладу і місцевої громади.
-
Режим роботи закладу враховує потреби учасників освітнього процесу та особливості діяльності роботи закладу, розклад навчальних занять забезпечує рівномірне навчальне навантаження відповідно до вікових особливостей здобувачів освіти, сформований відповідно до освітньої програми. Розклад занять оприлюднено на сайті закладу.
Під час опитування 21% учнів зазначили, що розклад занять їх цілком задовольняє, 44 % вказали, що переважно задовольняє.
Ви задоволені організацією освітнього процесу
в школі?
- так, задоволений / задоволена; 30%
- переважно задоволений / задоволена; 59%
- переважно не задоволений / не задоволена; 7%
- не задоволений / не задоволена. 4%
-
- 30 % опитаних батьків стверджують, що повністю задоволені організацією освітнього процесу у школі, а 59 % - переважно задоволені.
-
д) «Формування негативного ставлення до корупції
Результати анкетувань підтверджують, що керівництво забезпечує проведення освітніх та інформаційних заходів, спрямованих на формування в учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупції:
84% опитаних педагогічних працівників зазначили, що заходи проводяться з усіма учасниками освітнього процесу, 12% тільки для учнів.
У яких формах вчителі та керівництво інформують Вас про негативне ставлення до корупції? |
|||
□ навчальні заняття; |
17% |
|
|
□ позаурочні заходи; |
8% |
|
|
бесіди; |
28% |
|
|
□ бесіди із запрошенням гостей; |
27% |
|
|
□ через електронні ресурси; |
1% |
|
|
□ через індивідуальну роботу; |
9% |
|
|
□ практично не інформують. |
33% |
|
17% здобувачів освіти під час анкетування зазначають, що таке інформування відбувається під час навчальних занять, 36% під час бесід та позаурочних заходів , проте 33% учнів вказали, що вчителі практично не надають інформації щодо негативного ставлення до корупції.
Однак є потреба у вдосконаленні окремих управлінських процесів закладу освіти, зокрема:
- сприяти сертифікації педагогічних працівників;
- залучення усіх педагогічних працівників та представників учнівського самоврядування до планування діяльності закладу;
- активізація роботи шкільного сайту;
- розробка плану заходів щодо популяризації протидії корупції для учнів.
Сильні сторони
|
Слабкі сторони
|
Можливості (Вихід)
|
Ризики
|
ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ У 2024/2025 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
Освітнє середовище закладів освіти:
- Добудова огорожі навколо школи та забезпечення освітлення подвір’я у вечірній і нічний час.
- Капітальний ремонт внутрішніх приміщень майстерні.
- Завершити зовнішній ремонт та утеплення школи, та провести поточний ремонт спортзалу.
- Здійснити гідроізоляцію та капітальний внутрішній ремонт укриття.
- Регулярне забезпечення туалетів паперовими рушниками та милом.
- Завершити облаштування ігрового майданчика для учнів 1-4 класів, що відповідає віковим особливостям учнів та запитам дітей з особливими освітніми потребами.
- Облаштування осередків для відпочинку учнів у коридорах (лавочки) та розвитку учасників освітнього процесу: столи для гри в шахи, тенісні столи.
- Завершення ремонту вікон, дверей на кухні.
- Ремонт спеціально обладнаної туалетної кімнати для осіб з ООП;
- Асфальтування дороги до шкільної їдальні.
- Провести заходи щодо облаштування шкільного тиру.
- Забезпечити оснащення сучасним обладнанням та дидактичними матеріалами кабінету «Захист України»
- Розробити і оприлюднити на сайті ліцею та в кабінетах правила безпечної поведінки для здобувачів освіти.
- У кабінетах підвищеного ризику оприлюднити правила поведінки під час навчальних занять.
- У кабінеті інформатики розмістити пам’ятки щодо кібербезпеки.
- Розробити та затвердити План дій органів управління та сил цивільного захисту ліцею у разі раптового нападу противника, в режимах повсякденної діяльності, підвищеної готовності, надзвичайної ситуації надзвичайного, особливого та воєнного стану.
- Забезпечити в повному обсязі відповідне обладнання для кабінету фізики, інформатики (комп`ютерний клас для початкової школи та для старшої школи), для лабораторій фізики, біології, хімії, для викладання предмету фізична культура і трудове навчання.
- Оприлюднити на сайті План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню); Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування).
- Оприлюднити правила поведінки, на сайті школи, розмістити їх на інформаційних стендах у навчальних кабінетах, коридорах школи, учительській
Система оцінювання здобувачів освіти
- Критерії оцінювання необхідно розмістити на стендах в навчальних кабінетах та в коридорах, довести їх до відома учнів і батьків.
- Спостереження за системою оцінювання навчальної діяльності учнів.
- Розглянути на засіданнях педагогічної ради та методичних об'єднань питання оцінювання учнів.
- Провести моніторингові дослідження з предметів інваріантної частини на протязі 2024-2025 навчального року. Підсумки проведених досліджень розглянути на засіданнях педагогічної ради та враховувати під час складання річного плану роботи школи.
- Моніторинг за підсумковим оцінюванням учнів у класному журналі двічі на рік, за перший семестр та за рік.
- Реалізовувати заходи, спрямовані на впровадження вчителями базової та профільної школи формувального оцінювання в систему оцінювання навчальних досягнень учнів.
Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти:
- Підвищити якісний показник знань учнів ліцею та рівень підготовки випускників до складання ДПА та НМТ шляхом диференціації та індивідуалізації навчання, ефективної організації роботи з обдарованими та здібними учнями;
- Підвищити результативність участі в предметних олімпіадах, конкурсах;
- Забезпечити вдосконалення компетентнісного підходу у викладанні, методик дистанційного, розвитку ключових компетентностей учнів;
- Забезпечити формування культури академічної доброчесності з усіма учасниками освітнього процесу. Оприлюднити на сайті Положення про академічну доброчесність;
- Активізувати співпрацю педагогів з батьками в різних формах (батьківські збори, індивідуальні зустрічі, психолого-педагогічні консультації, спільноти в соціальних мережах тощо), що сприяє налагодженню партнерських взаємин;
- Урізноманітнити курсів для учителів.
Управлінські процеси закладу освіти:
- Забезпечити ефективність розвитку та реалізації Стратегії розвитку закладу освіти;
- Забезпечити функціонування та удосконалення внутрішньої системи забезпечення якості освіти;
- Забезпечити проведення заходів, спрямованих на формування культури академічної доброчесності та негативного ставлення до корупції в усіх учасників освітнього процесу;
- Створити безпечні умови освітнього процесу в умовах воєнного стану, забезпечити роботу укриття цивільного захисту у відповідності до вимог ГУ ДСНС та ДПСС;
- Створювати умови щодо збереження мережі класів та поповнення контингенту учнів ліцею;
- Залучати усіх педагогічних працівників, батьківського комітету ліцею та представників учнівського самоврядування до планування діяльності закладу;
- Забезпечити поповнення та удосконалення матеріально-технічної бази закладу.