A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Чопський заклад загальної середьої освіти І-ІII ступенів №2 імені Іштвана Сечені Ужгородського району Закарпатської області Чопської міської ради
Ужгородський

Сторінка психолога

Графік роботи
психолога
Чопської ЗОШ І – ІІІ ступенів№2
імені Іштвана Сечені
Молнар Т.О.

Дні

тижня

Організаційно –

методична робота

(за межами школи)

Робота з дітьми, педагогами

та батьками

Понеділок

 

16.00 - 18.00

14.00 - 16.00

Вівторок

 

15.30 – 17.30

13.30 - 15.30

Середа

 

15.30 - 17.30

13.30 – 15.30

Четвер

 

 

13.30 - 17.30

П´ятниця

 

13.30 - 17.30

 

 

РІЧНИЙ ПЛАН

роботи практичного психолога

     Молнар Тюнде Оскарівни

 Чопської ЗОШ І-ІІІ_ст. №2  імені Іштвана Сечені

на 2021 – 2022 навчальний рік

Вступ

 Відомості про склад психологічної служби закладу освіти, нормативні документи, на яких ґрунтується діяльність практичного психолога тощо.

 Практичний психолог –Молнар Тюнде Оскарівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії. У своїй діяльності практичний психолог керується: Конституцією України, Законом України «Про освіту» від 05.09.2017 №2145-19, наказом МОН від 22.05.2018 № 509 «Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України», листом МОН від 24. 07.2019. № 1/9 - 477, Етичним кодексом психолога, Державною соціальною програмою «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на період до 2021 року, затвердженою Постановою Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2017 р. № 230-р, Постановою Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2017 р. № 230-р, наказом МОН України від 08.08.2017 № 1127 «Про затвердження плану заходів Міністерства освіти і науки України щодо розвитку психологічної служби системи освіти України на період до 2020 року», Статутом школи, Правилами внутрішнього розпорядку, іншими законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства освіти і науки України, наказами директора по школі.

І. Аналітична частина

Короткий аналіз виконання плану роботи за минулий рік

 У 2018-2019 навчальному році психологічна служба школи працювала за основними напрямками, передбаченими планом роботи. Проведена діагностика учнів 1-11 класів за методиками вивчення особливостей особистості та пізнавальних процесів, професійних нахилів (9-11 класи), визначався соціометричний статус кожного учня в класі, вироблялися рекомендації педагогічним працівникам.

Виконані, продовжать реалізацію запити на індивідуальну роботу практичного психолога, тематику просвітницьких заходів тощо. Працівниками психологічної служби надавалися консультації усім працівниками психологічної служби надавалися консультації усім учасникам освітнього процесу. Учні брали участь у розвивальних заняттях, які передбачали: розвиток творчих здібностей, створення в класному колективі атмосфери довіри, взаємодопомоги, формування цілеспрямованості та мотивації досягнення успіху, самопізнання, розвиток навичок асертивної поведінки, формування толерантного ставлення до оточуючих.

Особлива увага була приділена адаптації новоприбулих учнів, а також учнів 1,5,10 класів.

Відбувалася превентивна робота з учнями «групи ризику».

Велике значення надавалося психологічній просвіті серед учнів за темами: «Торгівля людьми як порушення прав  людини», Насильсво-ще є інший вихід?. », «Небезпеки віртуального простору. Безпечний інтернет», «Профілактика шкідливих звичок», «Ми керуємо емоціями, а не вони нами», «Як ефективно підготуватися до іспитів, ЗНО», «Булінг – явище, що руйнує психіку».. Серед батьків проводилися виступи на батьківських зборах. Педагогічні працівники брали участь у роботі психолого-педагогічної майстерні. На запит адміністрації школи відбувався психологічний аналіз уроків та виховних заходів. Проводилася психокорекційна робота з ученицею особливими освітніми потребами. Працівники психологічної служби систематично здійснювали підготовку до основних видів робіт, самоосвітню діяльність, брали участь у загальношкільних заходах, відвідували семінари, поповнювали картотеки діагностичних і розвивальних методик, заповнювали картки психолого - педагогічного діагностування тощо.

 

      ІІ. Цілепокладаюча частина

 Мета, завдання, запит адміністрації закладу освіти

 Метою діяльності психологічної служби є сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров’я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань системи освіти.

Завдання психологічної служби: збереження та зміцнення психічного та соціального здоров’я, сприяння особистісному, інтелектуальному, фізичному і соціальному розвитку здобувачів освіти шляхом доповнення сучасних методів навчання та виховання ефективними психологопедагогічними технологіями; сприяння забезпеченню психологічної безпеки, надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги всім учасникам освітнього процесу.

Тема над якою працює заклад освіти: створення умов для формування ключових компетентностей особистості , здатної реалізувати свій потенціал  у суспільстві та підвищення професійної майстерності педагогів як важливої складової розвитку сучасної школи.

Завдання на 2019- 2020 навчальний рік

організація надання допомоги постраждалим внутрішньо переміщеним учням їхнім батькам та членам родини в адаптації до нових умов проживання і навчання, дітям і сім’ям учасників АТО;

 · психологічне і соціально-педагогічне забезпечення та супровід інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами, консультативна і просвітницька робота з батьками;

 · допомога у вирішенні проблем адаптації дітей до закладу освіти;

· забезпечення захисту прав і свобод дітей, створення безпечного середовища (запобігання насильству в учнівському колективі та домашньому насильству);

· посилення профілактичної роботи щодо протидії торгівлі людьми;

· підвищення фахової компетентності педагогічних працівників.

ІІІ. Змістова частина

№ зп

Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу  закладу освіти. Види та форми роботи

Термін проведення

Цільова група

/аудиторія

Відмітка про виконання

1.

Діагностика

 

 

 

1.1.

Діагностика учнів 5 класу: визначення шкільної мотивації (анкета Н. Лусканової), тест шкільної тривожності Філіпса, визначення статусу школяра в колективі (соціометрія), визначення рівня самооцінки учнів (За О. Бабич), визначення здібностей. Обробка результатів, оформлення висновків і рекомендації

 Жовтень

Листопад

 5 кл

 

1.2

Діагностика учнів 1.класу

Вивчення індивідуальних

психологічних  особливостей  дітей методом спостереження.

Тест шкільної зрілості Керна Їрасека.

Методика «Графічний диктант» Д. Б. Ельконіна

Методика « Сходинка»

Вересень

Жовтень

1 кл

 

1.3

Поглиблена індивідуальна діагностика (інтелектуальної, особистісної сфери, профорієнтація)

 

 

 

На запит

Учасники освітнього процесу

 

1.4

Анкета «Педагогічний працівник очима учнів»

Грудень – січень

Учні щколи

 

1.5

Діагностика учнів 5 класу: визначення шкільної мотивації (анкета Н.Лусканової), тест шкільної тривожності Філіпса, визначення статусу школяра в колективі (соціометрія), визначення рівня самооцінки учнів (за О.Бабич), визначення здібностей. Обробка результатів, оформлення висновків і рекомендацій.

Вересень – жовтень

Учні 5 класу

 

1.6

Діагностика учнів 2,3 класу: соціометрія, особливості пізнавальних процесів. Обробка результатів, оформлення висновків і рекомендацій.

Березень – квітень

Учні 2,3 класу

 

1.7

Діагностика пізнавальних процесів, соціометрія учнів 4 класу – вивчення психологічної готовності до переходу у школу ІІ ступеня. Обробка результатів, оформлення висновків і рекомендацій.

Квітень – травень

Учні 4 класу

 

1.8

Інші соціально-психологічні дослідження

На запит

Учасники освітнього процесу

 

2.

Профілактика  

 

 

 

2.1

Протидія булінгу.

Кібербулінг. 

 Вересень – жовтень

 Учні 5 – 11 класів

 

2.2

Конфлікт: причини, наслідки, способи уникнення. Моя поведінка в конфліктній (небезпечній) ситуації.

Вересень – жовтень

Учні 5 – 11 класів

 

2.3

Відкрите та ефективне спілкування. Попередженя жорстокого поводження та насильства в сім’ї та учнівському колективі. Як навчитися знаходити спільну мову з іншими?

Жовтень – листопад

Учні 5 – 11 класів

 

2.4

Профілактика залежностей (алкоголізм, тютюнопаління, наркоманія).

Листопад – грудень

Учні 5 – 11 класів

 

2.5

Небезпеки в Інтернеті і цифрова залежність. Інформаційна безпека.

Грудень – січень

Учні 5 – 11 класів

 

2.6

Торгівля людьми – як уберегтися від небезпеки

Січень – лютий

Учні 10, 11 класів

 

2.7

Ми (наш клас) – дружні! Антибулінгове заняття.

Жовтень – листопад

Учні 2 – 4 класів

 

2.8

Кожна людина заслуговує на повагу. Вчимося толерантності.

Листопад – грудень

Учні 2 – 4 класів

 

2.9

Суперечка (конфлікт). Як не допустити та що робити?

Листопад – грудень

Учні 2 – 4 класів

 

2.10

Здоров’я – найвища ціність. Будьмо здорові!

Січень – лютий

Учні 2 – 4 класів

 

2.11

Слухаємо. Чуємо. Спілкуємося реально. Безпека у віртуальному просторі.

Лютий – березень

Учні 2 – 4 класів

 

2.12

Інші профілактичні заходи

На запит

Учасники освітнього процесу

 

3.

Корекція

 

 

 

3.1.

 Самопізнання та соціалізація підлітка

 Відповід- но до графіка

 Учні 8 – 9 класу

 

3.2

Інші розвивальні заходи. Корекція пізнавальних процесів.

Відповід-

но до графіка

Учасники освітнього процесу

 

4.

Навчальна діяльність 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

Консультування

 

 

 

5.1.

 Консультування педагогічних працівників

Постійно на запит 

 Педагогіч- ні працівники

 

5.2

Консультування батьків

Постійно на запит 

Батьки

 

5.3

Консультування учнів

Постійно на запит 

Учні щколи

 

5.4

Консультації з боку інших зацікавлених осіб (представників громадськості тощо).

Постійно на запит 

Представ-

ники громадсь-

кості

 

6.

Просвіта

 

 

 

6.1

Як навчитися керувати емоціями? 

 Жовтень – листопад

 Учні 5 – 7 класів

 

6.2

Моя майбутня професія: шлях до власного професіоналізму.

Жовтень – листопад

Учні 11 класу

 

6.3

Ефективне мислення. Емоційний інтелект. Розвиваймо разом!

Січень – лютий

Учні 8 – 11 класу

 

6.4

Як ефективно підготуватися до іспитів, ЗНО.

Березень – травень

Учні  9,11 класів

 

6.5

Мистецтво публічного виступу.

Березень – травень

Учні 8 – 11 класів

 

6.6

Калейдоскоп емоцій і почуттів.

Березень – квітень

Учні 2 – 4 класів

 

6.7

Батькам: усе про підлітків і для підлітків. Як правильно будувати довірливі відносини між батьками і дітьми?

Вересень

 

Жовтень

Грудень

Березень

Батьки учнів

Батьки учнів

 

6.8

Як навчитися керувати емоціями?

Жовтень – листопад

Учні 9-11 класів

 

6.9

Моя майбутня професія: шлях до власного професіоналізму.

Жовтень – листопад

Учні 9 кл класу

 

6.10

Стрес та його подолання

Січень – лютий

Учні 7класу

 

6.11

Вплив алкоголю на розвиток особистості

Березень – травень

Учні 9, 11 класів

 

6.12

Вплив наркотики на розвиток особистості

Березень – травень

Учні 8 – 11 класів

 

6.13

Казкотерапія.

Березень – квітень

Учні 2 – 4 класів

 

6.14

Мої права та обов’язки

Вересень

Жовтень

Грудень

Березень

Батьки учнів 6 класів

 

6.15

Інші просвітницькі заходи/тренінги

На запит

Учасники освітнього процесу

 

7.

Інше (організаційно-методична функція, зв’язки з громадськістю)

 

 

 

7.1

 Булінг як соціально – педагогічна проблема.

Методи вирішення конфліктів

Січень 

Педагогічні працівники 

 

7.2

Права людини у контексті запобігання та протидії насильству, торгівлі людьми

Березень

Педагогічні працівники

 

 

 

 

 

                                                       

Дата: від до Скинути

БУЛІНГ 2024

«Як не стати учасником БУЛІНГУ» 9 кл.

22:32 22.01.2024

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора