A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Чопський заклад загальної середьої освіти І-ІII ступенів №2 імені Іштвана Сечені Ужгородського району Закарпатської області Чопської міської ради
Ужгородський

Інклюзивне навчання

Інклюзивне навчання

Мета: соціальна адаптація та інтеграція дітей з особливими потребами шляхом інклюзивного навчання в умовах загальноосвітньої початкової школи.

Завдання: 
* створення умов для інклюзивного навчання дітей з особливими потребами у початкових класах;
* підготовка персоналу до роботи в інклюзивних класах та з батьками дітей, що мають особливі потреби;
* надання послуг дітям з особливими потребами та допомоги їхнім сім’ям через створення команди психолого-педагогічного супроводу;
* проведення консультативної роботи з батьками;

Перелік послуг, які надаються: 
Освітні – спрямовані на здобуття освіти відповідного рівня на основі державних стандартів з урахуванням розвитку кожної дитини.
Психологічні – система кваліфікованих заходів, спрямованих на відновлення, корекцію психологічних функцій і якостей дітей з особливими потребами, створення сприятливих умов для розвитку та ствердження особистості.
Соціально-педагогічні – виявлення та оцінювання потреб, складання індивідуальних планів розвитку та рекомендацій щодо шляхів задоволення потреб, сприяння розвитку соціальних навичок і компетенцій дітей з особливими потребами, їхніх різнобічних інтересів.
Реабілітаційні – заходи, спрямовані на відновлення оптимального фізичного, інтелектуального, психічного і соціального рівня життєдіяльності дітей з особливими потребами з метою сприяння їх інтеграції в суспільство.

У школі сформовано команду психолого-педагогічного супроводу, до складу якої входять: 
* вчитель;
* асистент вчителя;
* психолог;
* дефектолог;
* батьки дитини;

* заступник директора з НВР. 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора